Medlemsskap / Kontakt

Her kan du kontakte oss for å tegne medlemsskap eller stille andre spørsmål. Medlemsavgiften er kr. 335.- per år, du mottar da én utgave av medlemsbladet Bygdemagasinet, Årboken samt tilbud om en rekke aktiviteter. Medlemsmøter holdes gjerne 3 – 4 ganger i året.

Som følge av nye regler for innsamling og oppbevaring av personopplysninger, må det gis en samtykkeerklæring.

Personopplysninger som behandles er navn, postadresse, e-postadresse og telefonnummer. Behandling som omfattes av samtykkeerklæringen er medlemsliste, abonnementsliste og statistikk. Behandling av personopplysninger vil bare foretas med formål om å utsende informasjon, utsending abv kontingentfaktura samt adresselister som sendes trykkeri.

Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger HER

Bli medlem idag!